Zimný playlist

utorok 21. februára 2017


Možno si poviete, že na winter playlist je už trochu neskoro. Samozrejme, ak nejdete na lyžiarsky koncom marca. 
My, teda aspoň ja a prvá cé a dé, sa snažíme aspoň myšlienkami zadržať zimu medzi nami čo najdlhšie, aby sme lyžovali síce na Štrbskom plese, no hlavne nie po blate. Ak by ste si jar ešte radi  chvíľu podržali, alebo už len letmo pripomenuli, nech sa páči! Zoznam skladieb, ktoré sedeli na mrazivom tróne spolu so snehovou kráľovnou tento rok. 
A, prosím, ešte nech chvíľu sedia! Minimálne do 20-teho marca!


 

Dlho mi trvalo, kým som našla túto pesničku. Večne ju hrali v rádiu a mne až trhalo srdce z toho, ako presne ma momentálne vystihuje a ja neviem jej meno. Ale kto hľadá nájde,a tak si ju môžem púšťať dookola presne na želanie.




Hádam, že ste si už zvykli, že Mixky sú v každom jednom rebríčku, ktorý postnem. Ale tak, môžem ja za to, že stále vydajú song, ktorý ma maximálne chytí? :) Možno klip vyzerá  lacno, text je však už iná liga. Len skúste počúvať!



 

Hrajú to stále. Ale keď ja zo Zayna a Taylor proste nemôžem!  



   

Toto je ona. Pesnička, kvôli ktorej mám už vyše týždňa zas zakázané vychádzky a vôbec to neľutujem. Takto- so spolubývajúcou sme zobudili o jednej ráno celý internát kým sme sa márne snažili naučiť ten shuffle dance či čo je to za umenie, hh. Prečo nie normálny čas? Jednoduché vysvetlenie. Objavili sme ho v pondelok. No kedy inokedy chcete tancovať na pesničku Tuesday? Predsa v Tuesdaaaay!!  Aj v skorých ranných hodinách... Nech to stojí čo to stojí, chichi.



   

Asiii bez komentára, nie? Lebo ktorá pesnička od Eda nebola hitom? 


Krátky zoznam, no aj moja zima bola taká. Hoci málo, ale veľa prevratného sa udialo. A tuná je zhrnutá  v pár songoch. 

A aká bola vaša zima?

Kristína

5 komentárov:

  1. Dobrý výber pesničiek.Ja mám z týchto asi najradšej Shape of you od Eda ..to je taká dobrá pesnička na chill :) .Ja momentálne najčastejšie počúvam pesničku od Alessia Cara - How Far I will go hoci je skôr stvorená na iné ročné obdobie ako je zima :3 , ale však nevadí :D .Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je predsa jedno na ktoré ročné obdobie je stvorená ;)... Hlavne aby pasovala do obdobia tvojho života :) Či??

      Odstrániť
  2. Já poslouchám pořád nějaké remixy na internetu a nebo rádio :)

    OdpovedaťOdstrániť